9 Sep 2012

Loppukesää Suomessa

Kolme viikkoa aikaa väsätä kaksi vakuuttavaa esseetä aiheista, joita mulla ei vielä oikeastaan edes ole, mutta jotain pääsiäissaarelaisten sielunelämästä olis kirjoitettava. Voin kertoa, että kolme viikkoa on aika hemmetin vähän aikaa enkä tunne ketään Pääsiäissaarilta. Olishan näitä juttuja tietysti voinut aloitella ajoissa, mutta pari viikkoa sitten mun luottamus omiin tehotyöskentelytaitoihini oli vielä korkealla.

Ensimmäisen viikon tehotyöskentelyn seurauksena oon kuitenkin saanut aikaan kolme omenapiirakkaa, kaks koneellista pyykkiä, yhdet synttärikemut ja parit tyhjät Fazerin suklaa -käärepaperit (pohtiessani tekstien aihetta, tietenkin). Lisäksi oon haaveillut Oktoberfesteistä jossain ihan muualla kuin Saksassa ja selaillut viime viikkoina ottamiani Suomi-kuvia.

Tällaisia fiilistelyjä kotimaasta, eli luontojutskuja ja pari kaupunkia (kuka tunnistaa?):

lentokoneesta






mökiltä


kotimaisemia



myönnetään, tykkään kuvata taivasta.
On muuten näppärää kirjoitella blogia kun kanssaihmiset luulee mun ahertavan esseiden äärellä. No, ensi viikolla ryhdistäydyn... Ehkä.

No comments:

Post a Comment